loading...
سرطان برزک
آقای a:t بازدید : 176 نظرات (5)

 

 

 

 

اونروزا ما بچه بودیم الانم بچه هست والا زندگیا اون زمان خیلی خوب بود به خدا همه دور هم بودیم دغدغه نداشتیم الان یارو بچه اس قلیونش دستشه تو پارکا کاشون نشسته داره میکشه اخیرا شنیدم بچه های برزک معتاد به قرص شدن یه نفر قسم میخورد که واقعا اینجوری شده برزک واقعا زندگی قدیم ما این چیزا نبود یه شلوار کردی پا میکردیم یه تسبح هم دست میگرفتیم لب کوچه دزد آباد وا میستادیم یه شعر میخوندیم همه چیم یار یار قربون تو وای وای الان بچه یه چیز دست گرفته اندازه تلویزیون داره باهاش بازی میکنه ای بابا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/12/26 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود ممنون

این نظر توسط دودو در تاریخ 1392/12/26 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

کسگاب بلندشو برو ببین مقداد برا محلا برزک چی نوشته مردم از خنده توام دوتا عکس کپی پیس کردی با چارنفر باز ددید
پاسخ : یه خورده صبر کن

این نظر توسط ددو در تاریخ 1392/12/26 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

فعلا که فقط پرچم درمسجد بالاس
پاسخ : ایولا در مسجد

این نظر توسط برزکی در تاریخ 1392/12/18 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای رضایی بنظر شما با وجود کسای مثل آقا مقداد دیگه نیازی هست جنابعالی برای برزک وبلاگنویسی بفرماید؟ کامله کامل نیازهارو برطرف کرده مقداد شما برو پی زندگی و زن و بچت
پاسخ : با سلام به کسی ربطی نداره که من بخوام ادامه بدم یا ندم هههههههههههههههه من زن و بچمو دارم خیلیم ازشون راضی هستم میدونی چرا چون در مسجدی نیستم اقا

این نظر توسط اوستا در تاریخ 1392/12/17 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

ظهور نزدیک است
پاسخ : اوستا چاکریبم خوبی اوستا دارم یه سری مطلب آماد ه میکنم که تمام برزکو به هم میریزه طبق دستوری که داد ی ایشالا آماده بشه تمام دنیای مجازی رو دگرگون میکنیم فقط تماشا کن اوستا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • س
    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 13,374