loading...
سرطان برزک
آقای a:t بازدید : 72 نظرات (13)

 

 

عمو نوروز! نیا این جا... که این برزک عزاداره!
پدر خرجِ یه سال قبلِ شبِ عیدُ بدهکاره!
چشای لیلا  از سرخی مثِ ماهیِ هفت سینن،
که از بس تر شدن دائم، دیگه کم کم نمی بینن.
ماشینا  گم شده پُشتِ چاله های  فراموشی.
تن خودرو  شده پر پر توگودال بی اسفالتی...

توی این برزک تاریک کسی چشم انتظارت نیست،
تا وقتی نونُ خوش بختی میونِ کوله بارت نیست!


عمو نوروز! نیا برزک
عمو نوروز! نیا برزک


عمو نوروز! نیا برزک! بهار از یادِ ما رفته!
توی سفره نه هفت سینه، نه نونه، نه پولِ رخته !
عمو نوروز! تو این خونه تمامِ سال زمستونه.
گُلُ بلبل یه افسانه س. فقط حسینعلی داناس  که می خونه.
بهارُ شادیِ عیدُ یکی از این جا دزدیده.
یکی خاکسترِ ماتم رو تقویمِ ما پاشیده...

توی این برزک تاریک کسی چشم انتظارت نیست،
تا وقتی نونُ خوش بختی میونِ کوله بارت نیست !

 

شعر :H_H

خیلی خواستم شاعر رو معرفی کنم ولی خودش تو ایمیلش خیلی تاکید داشت که نگم ولی من تاقت نیاوردم مخفف اسمشو زدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fereshteh در تاریخ 1393/01/19 و 7:47 دقیقه ارسال شده است

کسبـــــــــــــــــــ درآمد فوق العاده خوب
از طریق پاپ آپ
فقط ثبت نام کن و کد رو تو قالب وبلاگت قرار بده
هر بازدید کننده رو 120 ریال بهت میده
شمارش آیپی هاش از همه سایت ها بهتره

این نظر توسط النا در تاریخ 1393/01/18 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

بابا من برش میگردونم به حرف من گوش میده
پاسخ : شما

این نظر توسط م در تاریخ 1393/01/18 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظر من یک نظرسنجی واسه حمید بذار تا طرفداراش نظر بذارن و ازش بخوان برگرده
پاسخ : اره اینم خوبه ولی باید اجازه بگیرم

این نظر توسط بچه برزک در تاریخ 1393/01/17 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم منتظر مطالب جدید هستیم
پاسخ : چششششششششششششششششمممممممممممممم

این نظر توسط دلسوزان برزکی در تاریخ 1393/01/16 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

آقايان شورا (مصطفوي -کاردان-مجيد رفيعي-عليرضا رفيعي-سنجريان)عيدي يک مليون توماني مبارکتان باد،چک 5 مليوني شهرداري را خرج چاله هاي عميق و نيمه عميق خيابان اصلي برزک مي کرديد يا به کارکنان زحمتکش نظافتچي مي داديد.
عليرضا رفيعي خجالت بکش ساکن تهراني و قانونا شورا نيستي و کار هم نمي کني ولي حقوق مي گيري،مصطفوي و مجيد رفيعي شوراي غيرقانوني هستيد و کاري نمي کنيدوحقوق مي خواهيد؟،کاردان و سنجريان شما هم 8 ماه گذشته و هيچ کاري نکرده ايد و حقوق مي گيريد؟
ماجرا را پيگيري کرده و در صورت صحت اطلاع رساني کنيد تا مردم بدانند .......
پاسخ : بی پرده

این نظر توسط علی اکبر در تاریخ 1393/01/16 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

بابا تبلیغاتت رو عشقه واقعا باریکلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا همون اسم وطن خواهو اقای نجاری رو که زدی خودش خیلیه ماشالا ....درمورد مافیا منم میگم اره باهاش همکاری کنید اگه کمکی از دست منم بر بیاد نوکرتون هستم ادرس ایمیلمو براتون میفرستم به منم بگید باید با کی برم پیش مافیا مرسی .....جون
پاسخ : چشم اوستا برات ایمیل میکنم اوه خیلی شدیدا بیاید همه برزکو جمع کنیم بریم در خونشون سوپرایزش کنیم الان کجاس مافیا ؟؟؟؟برزکه کاشونه
؟؟؟؟گوشیشم که خاموشه

این نظر توسط مجتبی -س در تاریخ 1393/01/16 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

بچه ها مافیا اصلا کلا عوض شده یه ادم دیگه ای شده من اصلا 3 هفته اس ندیدمش تو ایام عید هرچی دنبالش گشتم پیداش نکردم اصلا نیس تو دنیای مجازیم که خدافظی کرده منم میام اگه بخواید برش گردونیم اقای .....ایمیلمو برات نظر خصوصی میکنم شمارمم مینویسم خواستی بری سراغ حمید باهام تماس بگیرید مرسی
پاسخ : عزیزم من که نمیام ولی معرفیت میکنم ایمیل و برات میفرستم که با کی هماهنگ بشی

این نظر توسط اون محلا در تاریخ 1393/01/15 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

سلام اوایل که مافیا اومده بود استقبالش عالی بود اما متاسفانه بعضی جا تند می رفت ولی خوب بود تا اینکه با عموقاسم رفیق شد و باهم برزکو تو مشت داشتند مطالبه جالب و شعر می نوشتند بعدا هم که جدا کار می کردن کارشو خوب بود بقیه بچه هام خوب بودن مشکلات برزک داشت گفته می شدد اما متاسفانه بچای وب نویس هنوز بچن و نمدونن تنها چیزی که مسئولا می خوان اختلاف و دشمنی اوناست تا خودشون ریشه خودشونو بزنن مثل الان که دیگه تقریبا مسئولا از وبلاگ و انتقاد خیالشون راحت شده . ممنون از شما و وبلاگ خوبتون
پاسخ : مرسی عزیزم

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/01/14 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

واقعا محشره --اقای مدیر این شعر همون هنرمندیه که ازش تعریف میکنی اره واقعا مردم ما خیلی نمک نشناسن من میگم دلیل اینکه وبلاگشو بست یکیش این بود که یه نظر حاج محسن جانجانی داده بود بهش که اصلا طراحیت حرفه ای نیس اره که در اخر بستن وبلاگش یه مطلب برا وبلاگ نویسا زد من میگم بیاید دست به دست هم بدیم بیاریمش تو کار دوباره من با اقای مصطفوی صحبت کردم بیاید همه باهم بریم راضیش کنیم همینطور اقای صدیقیان رو
پاسخ : من که خودت میدونی چون مخفی کار میکنم نمیتونم بیام ولی منم میتونم کمکتون کنم اره برگرده منم ازش استفاده میکنم البته الانم در جریان کارهاش هستم ولی چه بهتر که خودش باشه

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/01/14 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

یاد شعرای مافیا بخیر وبلاگ فقط حمید هنرمند
پاسخ : حیف که نمیاد وگر نه میاوردمش تو کار نمیدونم چیکارش کردید که اینجوری زده شده از وبلاگ پریروزا اومده بودم برزک داشتن فیلم برداری میکردن
پاسخ : من میگم این هنرمند یه امتیاز برا برزک اخه چرا مردم ما اینجورین یکی هنرمنده یکی صدیقیان اینایی که من میشناسم واقعا عجیبه چرا مردم اینارو از هرکاری ترد کردن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • س
    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 13,392