loading...
سرطان برزک
آقای a:t بازدید : 66 نظرات (5)

آقا پریشب وقتی از خونه مادرم داشتم میرفتم خونه عموم دعوت داشتیم کسی تو محل نبود محله خودمون بودم یهو دیدم صدا میاد اومدم جلو دیدم یه مرد در خونش هی داد میزنه  زنشم بالا پنجره بهش میگفت چته بیا اینم کلید یهو مرده گفت کلید  دارم سوراخه بده اییییییی بابا مرده دنبال سوراخ کلید میگشت تا خونه عموم میخندیدم چقدر این همشهریای ما باحالن

 

http://rezap502.epage.ir/images/rezap502/content/r-4/ph_findings.jpg

برچسب ها برزک , برزک نابر ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پاستیل در تاریخ 1393/01/09 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

اینترنت برزکو باید گل گرفت! چرا چیزی نمیزنید !پوسیدیم
پاسخ : اخه خبری نیس

این نظر توسط old-wolf در تاریخ 1393/01/08 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

سلام . همین داستانو دقیقا 4 نفر دیگم واسم تعریف کردن

گفتم که در جریان باشی شکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/01/08 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

مطلب جدید بزن پسر! منتظریما

این نظر توسط مهمان برزک در تاریخ 1393/01/05 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

من اگر بجای شهردار برزک بودم اصلا جایی نمی گفتم که شهردارم آخه اینجا که شهر نیست خرابس! خرابم انقدر چاله نداره شهری که خیابونش خرابه بقیش دیگه چیه!خب توکه عرضه نداری یا پول نداری حداقل مث آینه دق جلو چشم مردم نباش بذا بگن شهردار نداریم روت میشه بگی شهر!!!!! شهردار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ : خیلی تو پت پره

این نظر توسط محسن مامجو در تاریخ 1393/01/04 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

این که یه جک قدیمی بود!
پاسخ : ههههههههههه چه ربطی داشت جک چی من با چشا خودم دیدم دوباره اون حرفا درمسجدی زدیا در ضمن محسن مامجو نه محسن نامجو جای دیگه نگی میگیرنت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • س
    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 268
  • بازدید کلی : 13,410