loading...
سرطان برزک
آقای a:t بازدید : 248 نظرات (3)

 

 چیزی شبیه فاجعه

 

 

 

 

 

 

مطلبی که احمد حدادی در وبلاگ خود زد واین باعث در گیری هایی شد اینا قشنگ نمینویسن بزار من قشنگ تو ضیح بدم

آقای صادقی سلام

اینقدر نوشتید و حرفق زدید به نتیجه ای هم رسیدید حالا بگزارید من بگویم

شما هم محله ی ما هستی خیلیم دوست دارم ولی اشکالات زیادی در کار شماست


1-شما به معاون مدرسه ی خود اقای عباسعلی کاردان بی اهمیتی بسیاری میکنید شنیده شده چند وقت پیش گفته اید هر کی غیبت کنه باید به من بگه اقای کاردان و اقای فلان هیچ کارست ببینید اقای صادقی ریاست چیز مهمی نیس که شما غرق اون شدید اقای کاردان شخصیتی برای خود دارد و او هم زحمت کشیده است دلیلی ندارد شما به خودتون اجازه بدید اینجوری صحبت کنید باهاش سایت فرهیختگان برزک متعلق به شماست این سایت شناسنامه دارد که به نام شما ثبت شده به من بگید فعالیتتون تو این سایت چی بوده غیر از این بوده که همه ی کارهای این سایت را یا اقای طاهری انجام دادن یا اقای حداد ... و اقای راستی شما به من بگید ریاست کدوم مرکز را دارید؟؟؟؟؟

مدارس برزک ؟؟؟؟؟ورزشگاه امام خمینی ؟؟؟؟؟قبلا  ریاست پایگاه برزک؟؟؟؟؟

اقای راستی ورزشگاه برزک ما یه سه شنبه میام توش بازی کنیم میگین بودجه نیس پول برقشم در نمیاد چطور در نمیاد هان؟؟؟

از صبح تا ظهر که مفتی هستش مال دبیرستان و مدارس این هیچ  از ظهر به بعد حداقل 5 تا سانس هست که در هفته تمامی سانس ها پر است هفته ی هفت روز هر سانسی 22 تومن چقدر میشه ؟؟؟؟یعنی تقریبا هفته ای 800 هزار تومان نقد شما دریافت میکنید یعنی تقریبا در ماه دوسه میلیون گیریم پول برق ماهی 500 هزار تومان میاد بقیش کجا میره ؟؟؟؟؟شما مسئول تمامی مدرسه ها هستید به من بگید خانوم اقا میری مدیر مدرسه ی جانبازان برزک به چه جرئتی از ته اران بیدگل پا شدن اومدن برزک و برا ما لات بازی در اوردن دست رو معلم بلند کرده ایا شنیده اید که میگن 5 یا 6 میلیون پول مدرسه هاپولی شده ؟؟؟؟به جای این که به دستان آقای هنته ای بوسه بزنید این مسائل را گزارش کنید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/01/03 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

ای مطلب دزد ! این مطلب تو نبود
پاسخ : کجا دزدیدم شرو ور نگو من این مطلبو خودم نوشتم ولی ..من تو بلاگ احمد حداد خوندم واضحش رو نوشتم

این نظر توسط شادان در تاریخ 1393/01/01 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

سلام ماشالا به جسارتت بقیه که یه مشت گوزواند
پاسخ : گوزو رو برا من معنی کن و منظورت از بقیه کیان

این نظر توسط منم در تاریخ 1392/12/29 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

بخدا سر ذوق اومدم این وبو دیدم خوشحالم که برزک دباره یک وب خوب داره
پاسخ : نوکرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • س
    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 13,387