loading...
سرطان برزک
آقای a:t بازدید : 140 نظرات (1)

قصه جالب  شعــر معروفـــ و ماندگـــار "یا حسیــن غریب مادر  , تویی اربابــ دل من"

حمید آقا علیمی فرمودند :

یک  روز از مؤسسه جنت الحسین علیه السلام کاشان (تنها مرکز پخش محصولات هیئت دیوانگان حسیــن علیه السلام کاشان) با من تماس گرفتن که نامه ای اومده برات , همراه با آسید جواد کاشان بودیم و رفتیم و نامه رو که گرفتم  ,توش شعری بود که همین "یا حسیــن غریب مادر" نوشته شده بود, نویسنده این شعر , یک خانم بود از مشهدالرضا علیه السلام ;

وقتی داشتم شعرو میخوندم ,سید به من گفت که میخوای بخونی این شعرو ؟

منم گفتم فرقی نمیکنه , شمــا بخون !

خلاصه سید چندین جا این شعرو خوند و واقعاً علاقمند به این اشعار بود , چون مهمتر اینکه حواله شده بود از مشهدالرضا علیه السلام!

بقول حمید آقا  ,شعر رو با سید جواد میخوند چون ...

"خسته شده بود از اهل زمونه"

"منو میشناسی آقاجون , من همونم اون دیوونه"

"حســرت زیارت تو" و ...

تعریفـــ این جریان هم خالی از لطفـــــــ نبود!!!

        

              ذاکر و رضا قصاب


 

روضه خوانی سید در بیمارستان

حاج رضا قصاب ( مسئول هیئت دیوانگان حسین علیه السلام کاشان ) تعریف  می کردند که یک روز تو ایام بستری بودن سید جواد , یک مشکلی برام پیش اومده بود , رفتم به آسید جواد سربزنم ,  وقتی وارد اتاق شدم سید تا چشاش به من خورد ازم پرسید چیه؟

بهش گفتم هیچی , یک کم به هم ریخته ام .

به من گفت بشین تا یک روضه حضرت رقیه سلام الله علیها برات بخونم , شروع کرد به خوندن و دوتایی مثل دیوونه ها داشتیم به خودمون میزدیم و تو حال خودمون بودیم !  روضه که تموم شد , اومدم از اتاق بیرون که برم تو حیاط بیمارستان , دیدم بیشتر پرستارها تو ایستــگاه پرستاری دور هم جمع شدند و داشتن گریه میکردن !!!




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرید در تاریخ 1393/01/10 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

خدا بیامرزتش اما جاده خاکی زیاد میزد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • س
    سلام

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 171
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 231
  • بازدید کلی : 13,373